Известие

Collapse
No announcement yet.

Режим на климатроника - Въпрос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kuku
    Един бутон с двоен режим
    Ами, значи може да поискаш максимални настройки за по-бърз ефект, предполагам
    по принцип и аз така смятам, защото когато е на АутоФул за нула време достига оптимална температура, при само Ауто е по-бавно, а явно при АутоЕкон е това, което каза колегата, системата се пробва да подържа температура с наличния ресурс, тоест без компресор.
    Ръчния е ясен, той може да е с Екон или без Екон.

    Горе долу вече си го обясних. На Ксантията ми беше по-различно, но сега като направих връзката ефектите от различните комбинации са били същите.
    Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

    Comment


    • #17
      Ето ви описанието на режимите
      Режимът е вдясно над полето PREVIEW
      164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

      Comment


      • #18
        от къде ги намираш тези работи
        Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

        Comment


        • #19
          Който търси намира
          164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Re: Режим на климатроника - Въпрос

            Първоначално публикувано от angel1974
            Имам следния въпрос. каква е разликата, когато си включиш режим ECON на климата.

            AUTO и MAN са ясни, AUTO FULL също, но не мога да схвана идеята на ECON режима. Компресора ли работи на по-малка мощност, какво ли,

            Също така на ръчката за чистачките има врътка, която предполагам, че сменя режима на пръскалките, ама и това не съм сигурен, че е така
            ЕКОН се включва през зимата ,когато не ти трябва компресора

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от S@gittarius Покажи съобщение
              Ето ви описанието на режимите
              Режимът е вдясно над полето PREVIEW
              къде е това описание?Защото и на мен ми е малко трудно с тези копчета.Как мога да си го направя да духа навсякъде.И какъв е примерно смисъла да ми се включва компресора през зимата?
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

              Comment


              • #22
                няма никакъв смисъл да се включва компресора, като за целта го изключи с копчето - екон, и на екрана ти се маркира екон(наи-вдясно).
                sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                  няма никакъв смисъл да се включва компресора, като за целта го изключи с копчето - екон, и на екрана ти се маркира екон(наи-вдясно).
                  Това ми стана ясно.Но как да го направя да духа навсякъде.
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                    няма никакъв смисъл да се включва компресора, като за целта го изключи с копчето - екон, и на екрана ти се маркира екон(наи-вдясно).
                    Напротив има и то голям!
                    Малко разяснения:
                    Когато е включен компресора имаш винаги студ на втория топлообменник в купето (когато има климатик винаги са два).
                    При колите климатика не обръща режимите както при домашните климатици, а е винаги на студено, топлото идва от температурата на двигателя.

                    Смисълът да се включва компресора зимата е следния:
                    когато въздуха минава през топлообменника на климатика се изсушава, което е и целта. Затова когато натиснеш копчето за изсушаване, дори и да е спрян ръчно компресора от ECON, климатроника го включва дори на някой коли затваря клапата за външен въздух за да не вкарва допълнително влажен въздух.
                    FIAT Punto 1,9 JTD
                    EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Да, точно така , благодаря колега..
                      Ако искаш само за топло няма никакъв смисъл от компресора, ако искаш за изсушаване е друга работа...
                      Незнам какво означава да духа от всякъде, но смяната на вариантите става от копчето което е в групата копчета долу вдясно. то е наи горното от тях и като го натискаш позициите се изреждат на дисплея.
                      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                      Comment


                      • #26
                        И пак да кажем, че компресора така или иначе гасне под определени градуси навън. Стандартно е 3- 6 градуса.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #27
                          Мого глупави въпроси се зададоха. Хора 1клас ли сте

                          Comment


                          • #28
                            Незнанието не е глупост!
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #29
                              Най добре и зимата да се включва компресора карайте на AUTO

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от krasivl Покажи съобщение
                                Най добре и зимата да се включва компресора карайте на AUTO
                                Това наистина ли е така.. В смисъл това че е включен води ли до неговата амортизация, разход на гориво и въобще наистина ли е по-добре да е включен през зимата. Аз досега не съм го включвал за да не го търкалям напразно...
                                sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                                Comment

                                Working...
                                X